Arkivalia arkistoluettelo

Arkistoluettelo

Valitse "Samling" päästäksesi arkistoluetteloon.

Taso 1

Lisää tietoa
 kokoelmasta saat
 klikkaamalla .

Bild otsikon alla on mahdollisesti kuva liittyen kokoelmaan.

Titel otsikon alla on kokoelman numero.

Beskrivning otsikon alla on tietoa kokoelman sisällöstä.

Tid otsikon alla on tietoa kokoelman ajankohdasta.

Taso 2

Klikkaa numeroa Titel otsikon alla ja tarkista jos kokoemaan liitetty lisätietoja.

Kieli, suomi tai ruotsi

Arkistokokoelmat on kirjoitettu suomeksi tai ruotsiksi tai molemmilla kielillä, ensisijaisesti tallentajan ja lahjoittajan kielen mukaan.

Hakuohjeet

Hakukenttään Sök! voi syöttää yhden tai useamman avainsanan. Voit etsiä nimellä ja sanalla. Haussa voidaan käyttää myös avainsanoja ja aihesanoja. Avainsanat voivat olla nimiä, kuten Hindersby tai Lundell, avainsanat ovat substantiivejä, kuten esim. koulu tai torppa.

Alaviivoja käyttämällä on mahdollista etsiä tiettyä sanajärjestystä, kuten Kertomuksia_Lapinkylästä (kirjan nimi) tai Bengt_Welin (tekijä). Sillä ei ole merkitystä, käytätkö haussa pieniä vai isoja kirjaimia.

1046

Ett sv foto på nattvardsgång i Kyrkslätts kyrka. | Yksi mv-valokuva ehtoollisista Kirkkonummen kirkossa.
Arkivnumren 1002-1074 bildar Gamla hembygdssamlingen. Samlingen består av mindre samlingar som donerats till Kyrkslätts hembygdsförening. Gamla hembygdssamlingen tillhör Kyrkslätts hembygdsförening, som deponerat den i Arkivalia. | Arkistonumerot 1002-1074 muodostavat Vanhan kotiseutukokoelman. Kokoelma koostuu Kirkkonummen kotiseutuyhdistykselle lahjoitetuista useista pienistä kokoelmista. Vanhan kotiseutukokoelman omistaa kotiseutuyhdistys, joka on tallettanut sen Arkivaliaan.

1046 Donator: Iris Falk. Ett svartvitt fotografi som föreställer nattvardsgång i Kyrkslätts kyrka antagligen omkring 1930, med prosten Julius Lindberg. Papper och digitaliserat.
*****
1046 Lahjoittaja: Iris Falk. Yksi mustavalkoinen valokuva ehtoollisista Kirkkonummen kirkossa noin vuonna 1930, oikealla rovasti Julius Lindberg. Myös digitoituna.

Aktörer
arkivbildare: Kyrkslätts hembygdsförening rf